Skip to main content

Σεμινάριο: 180′ …Crash Course στα Social Media

Social Media Icons cloud

 

Το Σάββατο, 21 Νοεμβρίου09.30-13.30, στο Πολιτιστικό Κέντρο Δαΐς, ο Σύλλογός μας διοργανώνει Σεμινάριο, με τίτλο: “180′ …Crash Course στα Social Media”.

Το σεμινάριο, με εισηγητή τον κ Στέλιο Ιωάννου, MA Quality Journalism and New Technologies, έχει στόχο να εισάγει τους συμμετέχοντες στην έννοια των κοινωνικών δικτύων, στις νέες τακτικές και τις μεθόδους επικοινωνίας και προβολής στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.

Ειδικότερα μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να γνωρίσουν τις κύριες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων καθώς και μια σειρά από βασικές έννοιες για την κατανόηση του νέου περιβάλλοντος.

Θεματολογία Σεμιναρίου:

  • Κοινωνικά Δίκτυα και Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης: βασικές έννοιες
  • How To/ Tips and Tricks: Facebook , Twitter, Instagram, Google+ YouTube, LinkedIn, blogging
  • Αποτελεσματική και ασφαλής χρήση των κοινωνικών δικτύων
  • Βασικές έννοιες προβολής: Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, Μηχανές αναζήτησης, SEO
  • Αναζήτηση εργασίας από τα κοινωνικά δίκτυα: How To

 

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε:

Στελέχη Επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων που εμπλέκονται στη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην εργασία τους.
Χρήστες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.

Κόστος:

Mέλη του ΣΑΕΔ : Δωρεάν

Απόφοιτοι (μη μέλη), συγγενείς μελών & εργαζόμενοι του σχολείου: €20

Ευρύτερο κοινό: € 40

Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλ. 210.61.86.000 (εσωτ. 202, κ. Έλλη Μιχαηλίδη) ή στο saed@doukas.gr.

 

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Ο Στέλιος Ιωάννου, δημοσιογράφος, είναι κάτοχος τίτλου Master στη δημοσιογραφία και τις νέες τεχνολογίες και είναι εξειδικευμένος στα ψηφιακά μέσα, τις νέες τεχνολογίες και τα κοινωνικά δίκτυα.

Τα τελευταία χρόνια έχει δουλέψει ως εκπαιδευτής διαχειριστής και διδάσκων στο τομέα των εταιρικών λογαριασμών κοινωνικών δικτύων, στη διαχείριση κρίσεων στα κοινωνικά δίκτυα, την στρατηγική ψηφιακού μάρκετιγκ καθώς και την παραγωγή δημοσιογραφικού και άλλου περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα για ιδιωτικές εταιρείες και δημόσιους φορείς καθώς και ως προσωπικός σύμβουλος ψηφιακής επικοινωνίας και διαχείρισης στρατηγικής λογαριασμών στα κοινωνικά δίκτυα, προσώπων με δημόσια θέση.

Στα πρώτα χρόνια της ανάπτυξης των κοινωνικών δικτύων στη χώρα μας, έχει διδάξει στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ΜΑ-QJNT του Δημόσου Αυστριακού Πανεπιστημίου Donau Universitat Krems, με αντικείμενο τα Κοινωνικά Δίκτυα, την Ψηφιακή Δημοσιογραφία και το μάρκετινγκ.

Ως δημοσιογράφος έχει εργαστεί στον γραπτό και ηλεκτρονικό Τύπο για περισσότερο από 15 χρόνια (Nαυτεμπορική, ANT1 Radio, ANT1TV), ενώ στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας και των κοινωνικών δικτύων δραστηριοποιείται επαγγελματικά από το 2010.