Skip to main content

Effective Negotiations 28 Σεπτεμβρίου 2013 Η ψυχολογία της πετυχημένης διαπραγμάτευσης

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΗ ψυχολογημένη διαπραγμάτευση βοηθάει στη διαμόρφωση τεχνικών ώστε να επιτυγχάνονται πάντα υγιείς και συμφέρουσες συναλλαγές. Το Σεμινάριο εισάγει με απολαυστικό τρόπο στην επιστημονική ερμηνεία της ανθρώπινης συμπεριφοράς, παρέχοντας τελικά ένα εργαλείο πρόβλεψης, αναγνώρισης και διαχείρισης των αντιδράσεων στις διαπροσωπικές σχέσεις και συναλλαγές. Σημαντικό εφόδιο για την αποτελεσματικότητα των χειρισμών μας.Στόχος του σεμιναρίου είναι:

  • Να προσδιορίσει τις αιτίες που χαρακτηρίζουν την αποτελεσματικότητα στην επίτευξη στόχων.
  • Οι συμμετέχοντες να μπουν στη διαδικασία αναγνώρισης συμπεριφορών και τάσεων που αναπτύσσονται στην επαγγελματική και προσωπική ζωή, ώστε να μπορούν να πλησιάσουν όσο γίνεται περισσότερο το μοντέλο του πετυχημένου ατόμου.
  • Μέσα από πρακτικά παραδείγματα να δημιουργήσουν προσωπικές τεχνικές που θα τους επιτρέπουν να παρακολουθούν την πορεία τους και να αυτό – αξιολογούνται.

Το πρόγραμμα απευθύνεται:

  • Σε Στελέχη Επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες-Επιχειρηματίες
  • Στελέχη Πωλήσεων, Υπεύθυνους Πώλησης Προϊόντων και Υπηρεσιών
  • Διαχειριστές Ανθρωπίνου Δυναμικού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ1 ημέρα / 8 ώρεςΣτην αίθουσα (interactive audio visual)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑΠροσωπικότητα: Πηγές διαμόρφωσης της ανθρώπινης συμπεριφοράς

  • Οι πρώτες ανάγκες- τα πρώτα αισθήματα-οι πρώτες γνώσεις.
  • Ψυχική διάθεση-είδη ψυχικής διάθεσης-μηχανισμοί εξυπηρέτησης της ψυχικής διάθεσης
  • Συναίσθημα –γνώση – αντίληψη- φόβοι-προκαταλήψεις

Management: Το ‘Άτομο στην ομάδα

  • Είδη προσωπικότητας (ΚΕΑΣ)
  • Ικανότητα συνεργασίας- Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού- καθοδήγηση –ευθυκρισία – σαφήνεια εντολών – ανάθεση καθηκόντων – έλεγχος αποτελέσματος.

The fine art of sales: Το προφίλ του Πωλητή-το προφίλ του Αγοραστή

  • Ανάγκη-παρόρμηση- επιθυμία – εκλογίκευση επιθυμίας – κοινωνική καταξίωση – μόδα.
  • Διαφήμιση: πού και πώς κατευθύνεται.
  • Αντίληψη προϊόντος- αντίληψη συμφέροντος- αντίληψη ανάγκης.
  • Η παγίδα του καλού ακροατή- εντοπισμός του πραγματικού αγοραστή – η ιδιότητα του αγοραστή είναι στιγμιαία.
  • Το πακέτο – στόχος – στρατηγική – προετοιμασία – πελατολόγιο – η συνάντηση – η συνέντευξη –η απόφαση – η συμφωνία – αιτίες διαφωνίας – αναποφασιστικότητα – η τιμή δεν φταίει ποτέ
  • Η μετά την πώληση φροντίδα.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣΓιώργος Διαμαντόπουλος:Ο κ. Γιώργος Διαμαντόπουλος είναι ειδικός σύμβουλος και Senior Trainer της StudySmart με μεγάλη πείρα στον τομέα της εκπαίδευσης και της ανάλυσης των επιχειρήσεων. Είναι επίσης visiting lecturer του πανεπιστημίου Sunderland, ενώ διετέλεσε εισηγητής της PwC, και συμμετέχει στους Καθηγητές Χωρίς Σύνορα. Ξεκίνησε την καριέρα του ως στέλεχος της Ολυμπιακής Αεροπορίας όπου, μετά από εξειδικευμένες εταιρικές εκπαιδεύσεις, διακρίθηκε για τις διοικητικές, διαπραγματευτικές και εκπαιδευτικές του ικανότητες. Διετέλεσε γενικός διευθυντής της MIS English Academy στις αρχές της περασμένης δεκαετίας καθώς και γενικός διευθυντής της Key Properties στο Λονδίνο. Τα τελευταία 20 χρόνια συμβουλεύει επιχειρήσεις στους τομείς της ανάπτυξης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ παράλληλα αναλαμβάνει την εκπαίδευση του προσωπικού των επιχειρήσεων μέσω ειδικών σεμιναρίων που έχουν να κάνουν με την αποτελεσματική συμπεριφορά, τις δυναμικές πωλήσεις, τη διοίκηση, τις «αποτελεσματικές διαπραγματεύσεις» και την ποιότητα. Διετέλεσε μέλος διοικητικών συμβουλίων πολλών ανωνύμων εταιρειών. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Από τη γνώση στην επίγνωση» (εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2006).
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΧορηγείται πιστοποιητικό παρακολούθησης από τον ΣΑΕΔ