Alumni Πάνος Ισμαήλος | “Ismailos connected”

“Ismailos connected” | Το πρωτοποριακό app που ανοίγει παγκόσμια φτερά!

Η νέα γενιά των Αποφοίτων μας σίγουρα κοιτάει…. μπροστά! Εξού και η ιδέα του Αποφοίτου μας, Πάνου Ισμαήλου, το «Ismailos connected», ένα app που στόχο έχει κυριολεκτικά να σου λύσει τα χέρια, στην περίπτωση που το αυτοκίνητο Mercedes ή Smart σου, παρουσιάσει κάποια βλάβη!

Ο πελάτης συνδέεται σε real time απευθείας τόσο με την αντιπροσωπεία όσο και με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της «A. Iσμαήλος A.E.» έχοντας την δυνατότητα να στείλει φωτογραφίες και κείμενο, προκειμένου να του παρασχεθούν «οι πρώτες βοήθειες» ή να εκπέμψει «SOS»!

Με την δημιουργία ξεχωριστού προφίλ χρήστη, ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τις ημερομηνίες που πρέπει το αυτοκίνητο του να περάσει KTEO, να κάνει το επόμενο service ή να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του, ενώ παράλληλα με την επιλογή «Κοντά μου» μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο κ.α.

Οι «ξεχασιάρηδες» μπορούν με την επιλογή «Tοποθεσία Στάθμευσης» να αποθηκεύσουν το σημείο που πάρκαραν ως στίγμα και στη συνέχεια με την χρήση του κινητού τους τηλεφώνου να οδηγηθούν πίσω στο όχημα τους.

H εφαρμογή έχει ως στόχο να ενσωματωθεί στις επιχειρήσεις του κλάδου των αυτοκινήτων στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού. Στην διαμόρφωση του “Ismailos connected” έχει συμμετάσχει μεγάλη ρουμανική εταιρία με εξειδίκευση στον τομέα των εφαρμογών, αλλά ο άνθρωπος πίσω από την ιδέα είναι ο Πάνος Ισμαήλος, γεγονός που επιβεβαιώνει τη γνωστή ρήση που λέει ότι οι Έλληνες όταν θέλουν μπορούν να διακριθούν!

«Όλα αρχίζουν από τους πελάτες της A. Iσμαήλος A.E. οι οποίοι μας στηρίζουν εδώ και τόσα χρόνια. Eίμαστε έτοιμοι να τους προσφέρουμε κάτι πρωτοποριακό και σε αυτούς θα βασίσουμε την συνολική εξέλιξη του εγχειρήματος».

«Tο ελληνικό app είναι βασισμένο στο Customer Relationship Management και ο σκοπός του είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά με ό,τι λανσάρουν τα εργοστάσια. Άλλωστε, βασικός στόχος, είναι η πώληση της εφαρμογής και σε άλλες χώρες, ώστε να ενταχθεί στην καθημερινότητα των dealers, ανεξαρτήτως μάρκας, στις εκάστοτε τοπικές αγορές».